Compliment of klacht?


HEEFT U EEN COMPLIMENT?

Dit vinden wij uiteraard erg leuk om te horen. Behalve weten waar het niet goed gaat, is het ook goed om te weten waar het wel goed gaat. Laat het ons vooral weten! Dit kan telefonisch, per mail, via FaceBook of het contactformulier op de website. Ook is het plaatsen van een review op Facebook of Google natuurlijk van harte welkom.


HEEFT U EEN KLACHT?

Bij Mondzorg Teakhout nemen wij klachten erg serieus. Het is voor ons van belang dat alle patiënten tevreden zijn over onze dienst- en zorgverlening. Als er iets is waar u niet tevreden over bent, dan kunt u dat het beste telefonisch melden.

In gesprek met uw behandelaar

Het liefst maken wij samen met u een persoonlijke afspraak om de klacht te bespreken en wij streven ernaar om samen met u tot een passende oplossing te komen.

Second opinion

Indien u er met ons niet uitkomt, staat het u vrij elders een second opinion te laten uitvoeren. Wellicht is deze tweede mening aanleiding voor u of voor ons om het eigen standpunt te heroverwegen.

Wij zullen alles doen wat wij kunnen er samen met u uit te komen. Als wij er ondanks de uitkomst van de second opinion samen toch niet uitkomen, staat het u vrij contact op te nemen met de klachtenfunctionaris van uw behandelaar. Elke behandelaar van Mondzorg Teakhout is aangeloten bij een klachtenregeling. Hieronder vindt u waar u terecht kunt als u er met uw behandelaar niet uit bent gekomen.


Klachtenregeling tandarts Irene Schilder

Tandarts Irene Schilder is aangesloten bij het Bureau Klachtbehandeling van de ANT. Het Bureau Klachtbehandeling is bereikbaar op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag tussen 11:00 en 18:00 uur. Op donderdag is het bureau gesloten.
Het telefoonnummer is 020-2374750
Uw e-mail kunt u sturen naar: klachtbehandeling@ant-tandartsen.nl


Klachtenregeling tandartsen Marissa Constant, Anna van Weeghel en Ynke Baltussen

Tandarts Wanda van Lingen is aangesloten bij de klachtenregeling van de KNMT. U kunt deze link kopiëren en plakken in uw browser en komt zo direct terecht op de juiste pagina: https://knmt.nl/voor-patienten/ik-ben-ontevreden-wat-nu


Klachtenregeling mondhygiënist Betül Çeçen

De mondhygiënisten Susanne den Brave en Betül Çeçen zijn beide aangesloten bij de OKM. De OKM is uitsluitend schriftelijk bereikbaar via post en e-mail.
Wilt u de secretaris persoonlijk spreken, mail dan uw telefoonnummer.
E-mailadres: info@mond.nu
Postadres:
OKM
Postbus 6061
2001 HB Haarlem